klaustrofobi

Mitt matte läsande blev det inget av, var så otroligt trött att jag smög mig in till Johannas, lade mig i min gamla säng, och somnade i kanske 20 minuter :D Matte provet hoppas jag blir godkänt... men efter att vi skrivit det hade vi lite tid över så gick tbx till internatet, kollade csi miami, och Johanna kokade ihop revbensspjäll. sen tbx till några modde timmar åså rusa iväg till bussen för att åka på gymmet :)

provade även solarium för första gången i mitt liv, otroligt läskit spec, om man har lite cellskräck :p

Kommentarer
Postat av: lolle

cancergrill

2011-12-21 @ 22:50:39
Postat av: ems

yess i know, men man ska prov på allt.. :)

2011-12-23 @ 12:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0