mellandags REA´n



2 bh´n
en tröjja
en halsduk
en vinterjacka ! på 70% riktit fyynndd
ett sims juttu
mascara
hårband&spennor
var i shopping påsarna efter en dag på stan.

försökte sova efter att tony åkt till jobbet men kom på att, varför inte söka vänkortet till gymmet nu så slipper ja göra det när jag har bråttom. detta ledde till en sökning i en evighet och inget kort hittade jag. kom även i samma stund på att jag inte hade mina husnycklar med mig, nej dom hadde ja glömt i jackan i korsbäck -.-

skulle få sova en 45 min till, men var så hungri så ja somna aldrig. så steg upp packade och gick ut å väntade på bussen som tog mig in till stan där louise väntade. Och vi gick på gymmet i ca 2h.

efter att omedvetet satt ett mascara i väskan på citymarket fick vi även ett gott skratt, och tur var att jag märkte att ja hade bort det före vi var vid kassan! :D ibland e man väl lite råddig antar jag ? (a)

efter ett par affärer gick vi till café de paris på kakao, och sen arnolds.  
tony kom från träningen och vi sjussade hem louise :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0