äntligen




även fast ringen small på bilen i närpes kom dom hem någon gång kl 9 kanske.. så denna helgen har vi inte gjort annat än myysat en massa, varit på mat till orrnäs, kaffe ti melmo, matat katterna i korsbäck, blivit förvirrad av åskan mitt i natten och trott att jag drömt när ja vaknat, men så sen på fb att det hade åskat... sen ut me tonys pappas nya bil, så när dom hade elmo att simma 
 
 

chefen sa, ta sovmorgon, men ja visste ja skulle ha jobb på ett ställe, så åkte dit iaf ti 7. chefen hade skickatnå knasit mess ti arb. ledaren så han trodd int att ja sku komma alls den dan osv.. men hadde iaf arbete då. men åkte hem ti halv 2 så ja sku hinna va hemma lite före tony åkt tillbax. .. nå han kommer hem om 4 dar igen (y) :) 

och eftersom jag inte har sovit.. seriöst något inatt... somnade jag på soffan direkt efter att han åkte, hade klockan på en timme,, men blev 2.. (a) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0