4 daana

Fredagen... efter skolan gick jag en sväng via apoteket, gina o makuuni. gick hem städade, tonys mamma kom och ja lagade tortillas,efter skulle vi mysa på soffan, men ja somna ganska snabbt (a)
På lördag, Louise&Jan kom hit på besök, vi fick en sök tee ask och tee som inflyttnings present :) nåja vi teeade, johanna kom på ett besök, och massa gott hade hon med sig :) men mittiplötslit förlängde vi lolls&jans besökstid till att vi åkte och äta till shanghai, hyrde filmen IN TIME och chillade på soffan :) sen strax efter att dom åkte, dök johanna upp igen och vi bäddade soffan, kollade en liten stund på nån film, sen gick vi och lade oss :)
Söndag, Började kolla 90210 som louise brukar se på och hittils verkar det jätte bra, har det på nerladdning i högstahugg! på kvällen åkte vi till korsbäck
Måndag, min lilla lediga dag, vakna och steg upp med tony då han skulle till jobbet, skulle gå och sova, men före skulle jag starta nerladdningen men gjorde istället så att en propp åkte i halva huset (a) 
Mommo och moffin kom hit åså sen åkte jag hem med dom. 
Tony hade varit till posten och hämtat elisa paketet så nu har vi igång vårt supersnabba nät och våra tv kanaler (y) :D ska försöka masa mig till gymmet ännu idag! :)



tattad bild men iaf vår söta digibox, modemet ser lite liknande ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0