Pincho

Att inget går som planerat ska man verkligen tänka på när man ska renovera och bestämma tiden på projektet.
I hoppet om att börja måla taken osv idag, blev det lite större projekt.. tyvärr så låssnade materialet från taket.. på flera ställen.. vissa hål större en andra. men det är en 3 rummare så hann iaf måla ett sovrum medans vi väntade in spacklet. 
 
 



och med min dåliga cykel och bakhjulet fyllt med 40% luft försöka man cykla hem i snön.. var jätte roligt att se på barn som kom utspringandes innifrån med händerna i luften och ropade och börja leka i snön, tur att nån uppskattar skiten iaf.. nåja gick i duschen å fixa mig så for vi till pincho i rewell med tonys mamma nina& ari-matti på mat för T´s mamma fyller idag :) tyckte inte det fanns så mycket att välja på enligt min smak men det jag valde var faktiskt jätte god, så tummen upp till det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0