v.43

På måndagen tog vi nya tag och ja cyklade till Brändö. där vi skulle spackla & måla väggar och tak, åså måla trappan, tydligen :D Har varit helt kul, killen vi var hos pratade bara brittisk engelska så detta yrke är verkligen ett ända språkbad :D men idag blev vi iaf färdiga och skulle jag få bestämma själv skulle jag aldrig vilja måla något som har med en trappa att göra.
Såå efter att vi blev färdiga åkte vi me chefen å checka in nästa projekt till kyrkoesplanaden, väggar och tak ska målas där också. sen skulle vi till lagret och tvätta rullarna, åså skulle han komma efter oss igen efter några ärenden, kan ba säga vi satt i lagret i nästan 2h :') å efter dagen åkte jag till bilskolan och körde och övade fickparkering mm. 

å igår observera vi att ringen e sprucken så hela dagen gick åt att söka en ny ring med tobias och att försöka byta den men fel ring osv så sluta med att jag är nu utan cykel :'D så nu ska jag ha MIN cykel till vasa! 
 
å nu blev just min etels paj klar, lyssnar på musik för att stänga ut ljudet av tv´n, försöker läsa teorin, åså ska jag snart ägna en hel timme på att öva på nete, börjar ju närma sig nu snart!  :D 
 
 
 

 
 


blev ett onödigt långt inlägg.. ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0