v 2

2 veckor avklarade.. kanske.. ca 12 kvar lr nåt :D
inhandlade en våg idag också, bra ti ha skit ti va uta. 
som vanlit när vi åker till en "lite större" butik får vi med oss hem en massa ^^

När ja vakna imorse var ja såå himla sugen på en bagel, så knaprade fram på google och insåg att arnolds var stängt, så fick ta och göra mina egna då.. super goda! och hungrig och glupsk som jag är kastade jag i mig 2 st, vilket ledde till otroligt mag ont så fick gå och powernappa och hoppades på att de skulle vara bättre tills ja skulle på gymmet. På spinningen kändest det bra men på core ville nog smörgåsarna nästan komma upp -.- 

nu mys framför tvn med bones och en lämmin kuppi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0