julklapp 1






efter ett antal saker till mig själv hittade jag julklapp nummer 1, den till mamma, så en sak mindre att fundera på.  då var det bara 3 kvar :D
Är det bara jag som tkr att det är konstit att köpa julklappar till familjen :s
något jag aldrig har gjort men kommer antagligen göra det när jag blir stor och får en egen inkomst. Det är väl meningen att det är föräldrarna som ska köpa till sina ungar, inte tvärt om. det är min åsikt.
MEN i år var jag lite annorlunda för hittade en perfekt sak till min mamma så kunde inte hålla mig :)
ps. hittade min kamera i skolväskan så kastade upp 2 bilder från en skoldag :D

Kommentarer
Postat av: lolle

de e ju kul att köpa julklappar :)

2011-12-05 @ 22:27:44
URL: http://lasersmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0