korta skoldar

igår avslutades skoldagen efter bara 3h, som bestod av otrolit jobbiga matte uppgifter, och en ihopkastad meritlista & en kort platsansökan. sen var det bara att  åka hem. 

Dagens skoldag blev.. 0h :D eftersom.. ja att man heldre vill ligga under täcket istället för att gå till skolan är väl egentligen inte en bra orsak men man såg tydlit idag vilken vilja som vann. så somnade om och lät denna korta skoldag segla förbi i drömmarna :D
Kollade generation kill med golle när vi båda hade vaknat. Är en helt bra ny serie som brukar komma på lördagskvällen. nu väntar jag på att gossip girl ska bli ner laddar, att tony ska bli färdig med nån jobb sökning, att ronja ska höra av sig förhoppningsvis inom 24h så vi kan dra på gym, så ja slipper masa mig dit ensam. 
även nu vill ha godis, vill och shoppa..( skulle måsta ha en ny skolpärm, p.g.a den förra trampade jag sönder och matte läraren fortsätter att ge oss en otrolit massa papper jag säkert måste spara ett tag -.-) men sist och minst vill jag mest till louise, det får bli prioritering 1 för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0