community

ännu en dag har passerat, och denna dag har varit fylld med svordomar, onödiga spring turer, höga skrik och en puls på max, allt pga några jvla getingar.. näfyfan... ja brukar inte begära saker ofta, men nu fan önskar jag att dom dör! 

Annars går det bra!
 
Efter jobbet, åkte jag in till torget, mötte upp Ronja å Emmi, (som ja även fick på kaffe besök igåår :D ) vi fjantade runt på stan högljudt.. och diskreet.. , köpte iaf en väska å två mysiiga tröjjor, å en bok till louise ? fast jag inte skulle ha något alls... Solen drog ner på mitt tränings humör så åkte ba hem å koka nån knasi soppa?? i underhållningen av ett par avsnitt community..  :) 

snart kmr min sötnöt hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0