min dag

min dag börjar otroligt bra, kollar på klockan när jag vaknar, 6:48... tar ett tag före jag inser att jag börjar om 10 minuter.. får panik och ropar nånting, kastar mig upp ur sängen och står vid dörren bara ett par minuter efter.
åker till karperö och ska spackla ett rum som var så fullt att inte ens jag kunde röra mig där så fick snällt be om nån kunde tömma rummet, vilket gick snabbt så var rummet hel tomt. så efter effektift jobbande var jag färdi med allt och fick åka hem 14.00. även sprungit på armeringsnät i två dar med H&M´s sommar dojjor,, ingen hitt för fötterna kan ja lova!

nåja åkte hem och kokade ihop lite mat ååsåå iväg till bilskolan sen bara chill hemmaa..
ska försöka ta mig i tid till jobbet imorgon ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0