duschaholik

Skulle göra vad som hellst för att ha ett långt, tjockt o friskt hår nujust. funderar att klippa det kort, och sen inte duscha hela tiden. hur det fan ska lyckas vet jag inte, vem vill gå runt och ha en smörfabrik på huvet? aahh.. vf ska allt bara vara så svårt. vf int bara raka av sig allt när man endå är på gång -.- 
Långa frisyrer

annars e ja glad att ja int övertalade mig om att "ja e frisk" vilket jag absolut inte är, hade nästan 39 grader igår kl 10.. så var väldit glad att jag inte låg på en vandrarhem då just ... 

tony frisknade till igår och åkte till jobbet idag medans jag har lämnat hemma och funderat över mitt hår, lyssnat på musik, snutit opp en halv wc rulle, och kollat 90210... blööh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0